gomorron & gonatt

Jag tror att jag seriöst har sömnproblem. Jag blir verkligen aldrig trött.
Jag vaknar trött på morgonen. Alltid.
Men jag kmr fan inte ihåg senaste gången jag var trött på kvällen, la mig i sängen sådär stentrött,
så jag somnade på 3 sekunder.
Jag ligger alltid minst en timme och blundar...glor i taket...blundar...glor i väggen... tills jag finally somnar!
Det är verkligen skitjobbigt! Sen kanske jag ligger där i sängen. Klockan är ett, jag är jättepigg. Vad gör
man då liksom? Natten är den klart bästa sms tiden, älskar att nattsmsa med andra som inte
kan sova.

Så smsa mig om du inte kan sova, för jag är antagligen vaken ;)
Mitt nummer är 073*******    ;)

Ska nog stänga av Bebis för ikväll. Kolla lite 90210 - som btw snart börjar visas igen på tv400.. fast i den
nya versionen. Usch. Jag tänker inte kolla, är så van vid den gamla att det skulle vara omöjligt att gilla den nya.
Jag vet att det är nya rollfigurer, det är liksom inte en ny Dylan McKay eller så, men ändå ...

Wtf, nu ska jag kolla, så gonatt.. gomorron.. det är faktiskt morron nu, det är 15:e november,
så min lillebror Krille fyller år.
Grattis! :P

Madde's Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack detsamma :)

2008-11-15 @ 10:39:13
URL: http://mimmipimmi.blogg.se/
Postat av: Amanda

Sv: Ja det är jätte roligt, har man bara rätt lärare så :)

2008-11-15 @ 13:49:52
URL: http://mankaboom.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback