dedikerat till MARCUS!!

Marcus, min bästa vän,
du är bra på att fixa kameraobjektiven,
Marcus du är så snäll och rar,
och ganska förutsägbar,
Marcus är som en fisk,
som ligger där fryst i sin frysdisk,
Marcus vi ska alltid vara kompisar,
som alltid står tillsammans och pissar,
som två söta tomtenissar
Marcus är så glad och go,
kan jag få använda dig som kakao?
Marcus vi blir bara vänner mer och mer,
och Robin och Tom vi bränner ner.

GO MARCUS!! =D

hahah jag äger på att skriva dikter, vadå dikt: ok på svenskan?! xD

Madde's Kommentarer
Postat av: hahaha

hahaha allt är sant förutom att ni ska bränna mig och tom...eller kanske tom... men inte mig :)

en annan sak som inte är sant är att marcus är inte bra på kameraobjektiv...;P

jag tror inte du har eller vil se honom filma eller ta kort =P

2008-11-05 @ 21:33:26
URL: http://haha.blogg.haha

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback