dagens köp =)

Idag gick jag, pappa, Neta, Axel och Linus till Solna, eftersom jag behövede vinter grejjor.
Fick ett par superfina skor från Timberland (ganska dyra, men värt det, eftersom då håller dem hela vintern)
Var jättenöjd med dom, för när jag ska köpa skor rån t.ex. DinSko eller Skopunkten finns det
nästan aldrig några skor som jag verkligen tycker om. Dem här var asbra.
Sen fick jag en jacka från Stadium, en vit, tjock Everest =) Är jättenöjd med den också =)

Så nu är man nyshoppad, det var ju ett tag sen =P

Aajuste, den där Madde från SVT mejlade mig, det hade blivit ett missförstån, hon hade letat efter mitt nummer
på Eniro, men eftersom jag står under min pappas namn hittade hon inte mig, så då skulle hennes kollega
be mig vänta lite där på SVT för en av hennes kompisar skulle vara med mig istället, men han glömde tydligen
bort det (det var han gubben i receptionen), så då gick jag, och missade hennes kompis med 5 minuter.
Har man otur eller vadå?
Sen fick jag springa efter bussen, missa den, och vänta i 20 minuter, jättekul xD

Men vi ska bestämma en ny tid, blir nog på fredag, eftersom jag slutar assent varje dag förutom på fredagar.

Puss!

Madde's Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback