dagens idag

idag vaknade jag typ halv tolv.. (a)
det var asskönt, somnade ganska sent igår kväll. Drömde ganska konstigt, pallar inte förklara, men
det var en såndär dröm man inte ville vakna ifrån.

Gick ut med Amu vid fyra. Jag köpte en skitäcklig colaklubba. Vi gick runt i tråk Rissne och snacka lite.
Sen gick vi upp till Skvadronsskolan, där såg vi en gammal man som satt, och hade det jättejobbigt att komma upp,
så vi hjälpte honom till hans port. Tror han blev ganska glad.

Alltså tänk att verkligen inte ha nån. Inte nån som bryr sig.
Vi frågade om han hade nån som hjälpte honom, men han sa att han ville klara sig själv så länge som möjligt.
Tyckte jättesynd om honom...

Sen när vi hade hjälpt honom till hans port blev vi värsta låga, kom inte på ngt att prata om. Kunde
bara tänka på honom, seriöst, att inte ens ha en jävla människa som bryr sig!!
Dessutom hade han inget hisskort, så han var tvungen att gå dem 60 trappstegen (tror det är runt 60 steg), från
affären.
Ska gå till Förvaltaren nångång nästa vecka och bråka. Nån måste ju göra det, eller hur?

Iallafall, vi blev väldigt låga, så vi bestämde oss för att gå hem till Tom.
Hans gullhundar hälsade på oss när vi kom in (=P).
Nova kanske inte blev så jätteglad att se oss, hahah.
Vi gick in på hans rum, och kolla lite tv, sen gick han och åt
så vi lekte lite med hans data =) Sen gick vi ut
och jag köpte julmust idag igen =D. Mmmmm, yummie. Och
nu har jag laddat ner lite låtar och har ganska tråkigt på msn...

Alltså, vafan... Nu börja jag tänka på honom igen =( Nej, nu är jag låg igen. Fan. Serisöt,
blir jätteledsen när jag tänker på det =(

Man är så jävla missnöjd med allt, klagar på skitgrejjer, och så får man se nån med riktiga problem.
Ska tänka på det nästa gång jag klagar på ngt. Och när jag hör nån annan klaga. Han klagade
inte, sa att han inte ville "störa" nån, att han ville klara sig själv.

Shit.

Kram

Madde's Kommentarer
Postat av: maddes bästa mormor

Hej gumman

Gillar din attityd, du bryr dej om alla. Det är en jättebra egenskap som du kommer långt med, samtidigt som du verkligen vet vad du vill. Kramis

2008-11-02 @ 14:15:57

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback