dagens idag!

Var med på en inspelning av ngt program som typ heter Guds hus. Det var kul, jag & några tjejer
från skolan (Daniela, Behnaz, Sezen & Evelyn) blev intervjuade i någon slags kyrkgrej i Sumpan.
Det ska visas på tv8 om några veckor, så missa inte! ;)

Sen när jag kom till skolan hade jag spanska prov. Blev iriiterad över att jag glömde bort vad vänta var på spanska (esperar). Men wtf.

Sen när jag kom hem hämtade jag killarna, det var mys. Gjorde makaroner och korv, inte världens svåraste men vadårå? :P

Nu sitter jag och kliar mig i öonen - kan det vara så att jag är trött?! Ska lägga mig 21.00, faktiskt! Ska faktiskt försöka att somna i tid! La mig 22.00 igår, men det blev bajs iallafall - somnade ganska sent.
Men om 20 min planerar jag att iallafall ligga i sängen. Får se hur det går ...

Godnatt

Madde's Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback