Bilder från veckan

 <-- Bääästis!! =D 

 <--Tommy xD


 <-- Anus =D

 <-- Jag är Fröken Ur!

<-- Em, Bel, Anus, Bästis!








Bilden tagen i början av hösten, men är värd att lägga in,
Saknar dig som fan sys <3


Madde's Kommentarer
Postat av: Emma

Men uuuush vilken bild, saknar dej med gumman <33

2008-11-05 @ 20:34:28
Postat av: madde

emma den är asfin <3 vi ses på fredag!!

2008-11-05 @ 20:40:30
URL: http://flaskdoris.blogg.se/
Postat av: Daniela

ta bort bilden på robin:P jag vill inte att en pedofil ska röva bort honom:P

2008-11-05 @ 21:03:50
Postat av: heahea :/

ta bort bild på mig :/ palla lägga in bilder på mig, jag har sagt att du inte får lägga in bilder på mig i din blogg :/

jag vill inte säga det en gång till :'(

från: Robin :(

Postat av: Amy

Hahaha, "Anus"

Det börjar bli känt :P



och hahaha åt..

"Robin och Glora kan inte hålla händerna borta från varandra!! ;)" xD

2008-11-05 @ 23:08:44

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback