frågor & svar om mig :)

Den som pallar läsa allt är.. hmm.. bernard?! 

Tre namn jag lyssnar till: Madde, Madeleine, Bernard (sorgligt, men sant)
Någonting jag tycker om med mig själv: Att jag alltid vågar vara mej själv
Någonting jag inte tycker om med mig själv: För envis, för dålig förlorare! Alltså jag dödar den som vinner över mig.
Detta är jag rädd för: Att ngt ska hända min familj/mina vänner
Tre saker jag vill ha varje dag: Kramar, bloggtid & godis!
Två saker jag absolut inte kan göra: Gå kvar 1 år till på Rissneskolan. Usch.
Detta tycker jag om: Mycket!
Detta vill jag göra just nu: Gå ut
Bästa känslan: När man vet att man utfört ngt bra, så man är riktigt nöjd
Värsta känslan: När man vet att man gjort fel, och man bara väntar på konsekvenserna
Egenskaper jag gärna ser att min partner har: Rolig, rolig, rolig...
Är du kär just nu? Ingen aning
Jag vill gifta mig... Sen, typ vid 30 kanske, med en snygg fotbollsspelare ;)
Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: Hoppa fallskärm, få mitt namn på bioduken, träffa Luke Perry
Min käraste ägodel: Av saker är det bebis :)
Något jag vill ha i present: En kamera och portabelt minne till bebis
Detta har jag på mig just nu: Tunika & leggins
Favoritkläder: Tunika & leggins (a)
Favoritdjur: Katt
Följande musikstilar tilltalar mig mest: Rock, och vad som spelas på radio (inte the voice, uschusch)
Favoritlåt just nu: Viva la vida
Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: Matte och spanska
Stjärntecken: Vädur
En bok jag älskar: Liza Marklund böcker. Gömda var jag helt fast i.
En film jag älskar: Notting hill
Tv-program jag gillar: Desperate housewives
Detta äter jag gärna: Grillat, exotiskt (typ thai) och hett
Dricker helst: Julmust <3
Favoritgodis: Blandat!
Färg på mina ögon: Blå, gröna. Just nu blåa
Min längd: Typ shorty (a)
Jag tror på: Mina vänner
Jag spelar: Data (a)
Senast köpta skiva: köper inte skivor
Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Leendet kanske? Jag vet inte.
Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: N

Madde's Kommentarer
Postat av: Jack

grym bloggdesign ;D

Händer idag då ;) ?

2008-11-14 @ 17:52:49
URL: http://fotografjack.blogg.se/
Postat av: Melina

kul lista :)

2008-11-14 @ 18:07:18
URL: http://mmelina.se
Postat av: Tom

HAHAHAHAHAH!!! Läget Bernard? :D

2008-11-14 @ 20:05:26

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback