Skrattretande kommentar

Haha, vill tacka den som skicka in en kommentar om hur "bra och utvecklad" Robin är. Fick mig ett gott skratt när jag läste det! :)
Robin? Utvecklats mycket? Njaa, skulle inte tro det va...
Han låter (som Emelie säger) som en traktor. Och Laila Skalbagge ser ut som en man. :D

Johan däremot.. :)
Aww, han är både asbra och är supersöt. Och du sa att alla bara röstade på honom för att han ser bra ut?
Vafan, Desmond Child ville ju ha ett skivkontrakt med Johan. Och jag tror inte att det var för att han ser bra ut....

Ha det bra :P

Madde's Kommentarer
Postat av: bästa mormor

Låter som ni hade det nice på Grönan. Har aldrig varit där vintertid men ska kanske göra ett besök.

Snart kommer tomten...............tänk på att snälla barn får julklappar............

Kram

2008-12-08 @ 20:56:20
Postat av: Matilda

Håller med dig helt, varför skulle Desmond Child vilja ha ett skivkontrakt med Johan om han inte hade en bra röst? Och inte bara det, han är en stjärna med utstrålning som inte många har. Nu vet alla min åsikt ;) Fin blogg du har!

2008-12-09 @ 18:48:37
URL: http://johanpalmfan.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback