Prao

Nu har jag praoat på ICA i 2 dagar, och ska jag var ärlig så är det så jääääävla.... lätt (a).
Jag år typ hjälpa kunder att hitta grejjor, plocka upp varor, fixa med bullar och bröd och sånt.
Men idag blev jag typ helt iskall om händerna eftersom jag höll på med osten vid kylen, och tillslut så var jag så van att jag liksom inte mräkte det längre, sen när jag kom till mams jobb efter praon så hade jag en blodblåsa på långfingret, skitäckligt. Måste ha klämt mig men inte märkt det... Blä.
Så sjukt frestande att klämma den, haha!

Snart är det fredag, då jävlar tjejer :D

Kramen

Madde's Kommentarer
Postat av: Tom

Prao på café är åxå fett lätt :) Å de e fett kul, ja trodde vi skulle bli utnyttjade, but that was not the case :)

2008-12-16 @ 19:37:19
Postat av: Bästaste morrrfarrr

Psalmboken o ett paket mjölk... Det är lagom helgnöje för småflickor...?

2008-12-17 @ 09:38:35

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback