Önskelista

hmm.hmm.hmm.hmm.hmm.

Alltså, jag försöker skriva en önskelista. Det går inget bra.

Av mamma önskap jag mig en kamera, så jag kan ta en massa hottiebilder på mig & mina bitches =)
Av pappa önskar jag mig ett portabelt minne till Bebis.. och jag MÅSTE få 90210 säsong 5..!!
klarar mig inte till april utan den, men jag vet att jag km rfå det av pappa.. måste det (a)

ska fixa mer med designen nu, puss

Madde's Kommentarer
Postat av: TOMTEN (morfar)

och lilla Madde har varit en snäll flicka hela året...??

2008-12-09 @ 12:36:17
Postat av: madde

1) Jag är ALLTID snäll!

2) LILLA madde?! ursäkta, jag har faktiskt vuxit asmkt!! (a)

2008-12-09 @ 18:40:12
URL: http://flaskdoris.blogg.se/
Postat av: TOMTEN

Bra,stora flickor behöver nog inga julklappar,eller...



2008-12-10 @ 09:11:18

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback