Klart, bokat och hålis!

Håltimme!
Har egentligen inga håltimmar på fredagar, men vi hade ingen engelska idag, så jag börjar tio över två (alltså 2 och en halv timmes håltimme, woho!)

Igår bokade jag biljetterna åt mig & Emelie, fick dom via mejl idag! :D aaaaasbra, är så sjukt glad att vi ska gå!
Vi har platser precis framför scenen, så vifår väl vara där tidigt så vi ser bra liksom ;)
Syyynd att det är innan jul, har önskat mig en kamera i julklapp så nu får jag ta halvtaskiga bilder med min 2.0 megapixels mobilkamera, woho naat.
Kanske snor med mig mamma & tomas kamera istället, i smyg.. :P

Men så det är asbra, var lite nervös att biljetterna skulle vara slutsålda. Skumt att biljetterna till melodifestivalen (som är i mars) redan är slutsålda, och idolfinalen som är om en vecka (OMG! can't wait..) är inte slutsålt.
Aja, tur för mig :D <3

Smell ya lateeeer!!


Aa juste, vill tacka min mormor för pengarna du satte in på kontot, nu kan jag köpa mkt julmust! :D

Madde's Kommentarer
Postat av: Lena

Kul att få gå på Idolfinalen! :)



ha en fin helg!

2008-12-05 @ 13:24:19
URL: http://lenakald.blogg.se/
Postat av: Tom

kul att det går bra för dig

2008-12-05 @ 16:12:38

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback