Julklappar & Betyg

Igår var jag & Krill i Barkarby och handla julklappar, blev ganska dyrt, men det är det värt!
Köpte till boysen, mormor & morfar och till pappa. Imorrn ska jag till stan och handla resten.
Jag & Krill har kommit fram till att vi ska sluta köpa till varandra, det blir ändå inge bra :P

Haha kul att det har kommit så många kommentarer till Bilder på Johan inlägget, det senaste är klart bäst. Eftersom han/hon var anonym så vet jag inte vem det är, synd... Och så var ju Farsans och Amys  bra också!
Men grejen var att jag var sjukt glad över dom bilderna, och so what att det var dålig skärpa på dem, låt mig vara glad och kommentera inte om det inte är schyst liksom.

Har fått hem betygen! :D Blev gryyyymt nöjd (förutom med matten, men jag kastar bajs på den så wtf)

Såhär såg det ut: 

G
- Matte

VG
- Bild
- Idrott
- Spanska
- Musik
- Biologi
- Fysik
- Kemi
- Syslöjd

MVG
- Engelska
- Hemkunskap
- Geografi
- Historia
- Religionkunskap
- Samhällskunskap
- Svenska

Aldrig fått så många MVG:n, så jag är skitnöjd :D


Madde's Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback