Imorgon!

... är det den sista skoldagen! :O
Sen är det prao på ICA Alviks Torg som gäller, så kom dit och hälsa på mig (a)
Har Luciafirande på morgonen, måste vara i skolan 7.30... jag SOVER 7.30!
Får väl komma upp i tid då... Fick mitt tredjehandsval (ängel), så jag ska ha min vita tunika från Gina,
vita strumpbyxor och skitfula bomullsvingar som skolan har...
Aja, bättre än tärna iaf :)
Tänk om vingarna börjar brinna :O då kan jag ju inte träffa Johan på kvällen, hahah ;)

Efter skolan så går jag till Linus Luciafirande på dagis. Det är hans första, han ska vara tomte, han är skiiitsöt i tomteluva!! <3
Fick inte komma till Axels för Axel, känner mig så älskad... naat :P

Sen åker jag direkt till Globen och möter upp Emelie, faaaan vad kul!
Lägger in bilder på lördag :)

Kramen

Madde's Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback