Idolkvällen

Ja, vart ska man börja? I skolan hade vi Luca igår, det gick rent åt helvete, haha!
Efter skolan gick jag och kollade på Linus luciaframträdande, han var så duktig..

Sen gick jag ner till tbanan för att åka till GLOBEN. Vid tbanan träffa jag Madde & Emelie som skulle till Sumpan & käka, och sen  åka till Globen. På tunnelbanan tog jag sällskap med 2 andra tjejer som också skulle dit :)

När jag kom fram till Globen träffa jag Emelie Axelsson vid Lindex. Vi gick och käka på Donken, och sen gick för att få bra köplatser.
Vi gick ut, det regna så vi gick in och köpte ett paraply :D
Sen stod vi i kö i en timme, tills vi blev insläppta. Det blev kaos, alla rusa in!
När vi väl var inne fick vi köa i ännu en timme för att få komma in i själva arenan. När vi kom in i arenan gick vi och ställde oss framför scenen, där det redan var fullt, så vi ställde oss bredvid juryn istället, där det typ inte stod några alls :D
Det var helt perfekt, för det var där alla kändisar gick. Inklusive Johan Palm.
Fick en massa bilder, det var asbra (kolla senaste inlägget, där är ganska många bilder)

Jag hade en grymt bra kväll, allt var helt perfekt förutom:

  • Att jag inte fick krama Johan.
  • Att Alice inte vann.

ALltså när vinnarlåten spelades upp så lät det verkligen som Alice, så jag började skriva JAAAAAAAAA... sen blev jag tyst, och fråga Emelie: Vem vann?
Hon: Kevin.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ blev skriket då. Fanfanfanfan liksom.

Men jag ska inte klaga. Kvällen var perfekt.
Ska dit igen nästa år :)


Madde's Kommentarer
Postat av: Bästa mormor

Ville var med..................nästa år följer jag med, kan också ha ett namnband.............. och konfetti........

Nog ser jag att ni hade en helt ljuvlig kväll.



Nu får nu ställa in dej på en arbetsvecka, kul i butik vid jul, nästan som på globen

kram

2008-12-13 @ 20:39:17

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback