idol finalen!

Nu är det bestämt! Ska boka biljetterna ikväll åt mig och Emelie (Rindö Emelie) det ska bli så gryyyyyyyyyyyyyymt kuuuuuuuuuuul.... Hoppas jag får se Johan! <3 Hahah ;)

Matteprovet gick faktiskt superbra, det var ju aslätt ;o
Blev grymt förvånad när jag faktiskt kunde många frågor ...
Skumt.
Nästa vecka så har vi spanskaprov, eng & sve redovisning och ett till matteprov, vad roligt. (vg/mvg delen alltså)

argh mitt kort har ingen internetbank än (eller vafan det nu stod) så mam måste beställa biljetterna åt mig,
så jag måste vänta typ en timme!! vill beställa nu!! gargh.

so long!

Madde's Kommentarer
Postat av: bästa mormor

Hur var det nu med tålamodet? Inte mycket av den varan, eller hur! Men det är bra gumman, jag känner igen det, har också alltid haft bråttom.

Kul att du ska gå med Emelie, håller tummarna för att ni får biljetter..............

Kram

2008-12-04 @ 21:34:35
Postat av: bästa mormor

Glömde, sätter in en slant på ditt konto så du kan köpa något ätbart eller varför inte några liter julmust

2008-12-04 @ 21:36:00
Postat av: morfar

Grattis (matten) Hälsa RindöEm!

2008-12-05 @ 08:50:08

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback