Håltimme.

Jag har håltimme. Har precis ätit en toast, det var äckligt, för jag var inte hungrig, men
ngt måste man ju käka liksom. 
Jag börjar ett, då har jag bild (blöööööörk!!)
Sen är det svenska sen slutar jag (vid typ kvart i fyra)

Alltså jag knr mig både superglad och lite smådeppig. Deppig över dne där dumma drömmen
som jag tänker på hela tiden. Sen att vi har matteprov imorrn som jag måste få bra på, annars
kanske jag får G som terminsbetyg, och då har jag sänkt, och det ska inte hända!! Sen på måndag är det
spanska prov (svårt!) och på onsdag har jag redovisning på engelskan om John Travolta.
Mycket, eller hur?

Nu ska jag kolla på Beverly Hills tror jag, sista delen i säsong fyra :'(
Hoppas jag får säsong fem i julklapp! Har sagt till mi padre att han MÅSTE köpa den till mig (haha)
för annars blir jag arg, och det vill vi ju inte liksom :P

Pratade med kusin vitamin i telefon igår, länge sen vi hördes! Vi snacka i en timme om typ mycket,
bl.a. att hon har kramat JOHAN PALM!!! :O :O
Blev gryyyymt avundsjuk!
Tänka beställa Idol biljetter till finalen igår, men såg att bara en ståplats kostar 400, så nej tack.
Jag hade kunnat önska mig det i tidig julklapp, men ingen kompis kan/vill gå, så det är prutt.

Ses!

Madde's Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback