girl's night

Haha, vilken vecka alltså. Har ju praoat på ICA, vilket vissa stunder var jättekul, och andra ganska tråkiga.
Det var ju trist när jag bara fick gå omkring och fronta varor, men det hände inte så ofta. Oftast fick jag typ hjälpa kunder, lägga upp bullar och sånt på plåtar, slå in kyckling... :P

Sen igår var ju sista dagen. När jag sa att jag skulle gå hem, så sa en kille som heter Rickard att först så skulle vi handla. Han fråga vad jag gilla för läsk, chips, godis osv. Jag fatta noll. Sen fatta jag att allt var till mig, och då sa jag ifrån, sa typ att jag var tvungen att gå till Tomas (handledaren). 
Rickard ba ok. Sen när jag fick kassen från honom efter typ 5 min så var den fylld med 2 julmust, chips, marabou, gott & blandat och skumbananer. Shit. 
Då sa Tomas typ att det fattades en grej.  
När vi kom till glassdisken fatta jag vad det var.. Haha dom måste ha sett mig stå och sukta vid Ben & Jerry's!! :D
Jag tog en halk baked, som var helt uuuunderbart god alltså!!

Åkte hem med 112:an. Kom hem, gjorde mat, kolla lite Hell's kitchen. Sen började kvällen.
Em & Amu kom över, vi körde Singstar, buzz, sncka, åt godis, drack cider (inte med alkohol!)
Kvällen var grymt lyckad, tycker jag iallafall :) 
Tror vi somnade vid fyra, det räckte med att jag blundade, så zzZZZzzzZZ... 
Vi tog jättemåna *host* fina bilder :D  
När Amu skickat dem så lägger jag upp dem lyckade på bloggen, så det blir väl ngn gång nästa vecka :)

Nu ska jag kolla film och äta B & J. Vid tre ska jag och Krille till Barkarby och handla julklappar (vrf blir det ALLTID i sista sekund?!)

Kram!

Madde's Kommentarer
Postat av: Amu

Det var skitkul igår! :P

Jag ska försöka skicka bilderna imorgon.. vill du ha videorna också? :P

2008-12-21 @ 02:33:20

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback