Fredagsmys

Fredag, fan vad mysigt. Älskar fredagar (iaf fredag eftermiddagar/kvällar) på förmiddan har vi spanska,
och det är ju sådääär alltså ...
Har prov på det på måndag, uha!
Men wtf, pluggar imorrn och på söndagkväll (på dan ska jag till Grönan med pappa & co)
Fick Vg+ på min uppsats om ARgentina, blev jätteförvånad eftersom jag skrev den på svenska så räknade jag med ar  få högst Vg. Skulle skriva den förra torsdan, men då åkte vi ju upp till Sunnansjö och hämtade farmor, så då fick jag skriva den på fredan... Skrev klart den snabbt eftersom jag ville spendera så mkt tid som möjligt med farmor, hålla henne sällskap liksom. 

Det är ju därför man har familj, eller hur? :) 

Nu ska jag checka in Idolhemsidan, dricka massa julmust och bara myyysa. 
Imorrn ska jag till Jensen och checka läget med Emelaj. Det blir kul ;) 

Ses! :D 

Aa juste.. måste ju lägga in veckans blandade bilder! :O
 

Madde's Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback