Dear diary...

Har inte bloggat på över en dag nu, tänkte göra det igår, men Bebis hade en bad day, så det blev bloggpaus i en dag.
Hände ganska mkt igår. Vaknade hos mam vid halv tio, sen gick jag över till pap vid halv tolv, så åkte vi till grönan :)
asmysigt med julmarknad, ganska mkt som var öppet faktiskt...
vi åkte kvasten, popexpressen, vilda musen m.m.
Hahah ;)
Sen gick vi och åt kina efter, jag tog fyra små rätter, ett säkert kort liksom! Tar alltid det (a)

Hade spanskaprov idag, det gick bra faktiskt! Kunde alla meningar på vg och typ hälften på mvg... Och imorrn är det matteprov, hua! POluggade nyss, jag är verkligen skitdålig på matte, så vi får se hur det går....

Aja, nu ska jag lägga in bilder från grönan!

Smell ya later! <3

Madde's Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback