ÄÄÄÄNTLIGEN...

...är Robin ute. Nu kan det bli en riktig tävling, inte en tävling där man röstar på utseendet.
För kunde Robin sjunga? Nej. Kunde han röra sig på scenen? Nej.
Alice var så grym igår :D röstade på henne :D sen var ju Kevin (som vanligt) också asbra. Så om
ngn av dom hade åkt ut hade jag bränt upp mina finalbiljetter, för vem orkar betala för att höra
Robin i globen liksom? Inte jag iallafall.
Skrek och börja hoppa omkring när Alice gick vidare, blev så sjukt glaaad!!! 

Idag var jag och Em på Jensen norra. Sjukt ful skola, jag lovar! jensen har så bra rykte, och så kmr man till den fulaste skola jag någonsin sett.. När jag kom till Tumba gymnasium var ju första tanken: vad fint. 
Jensen var inte fint. Utanför var det fult, ett brunt bostadshus i den fulaste delen av Sthlm. Inne var det trångt, blah. 
Tumba var stort, skitfint och modernt. 
Valet kanske känns lite lättare nu ... 

Ses!

 

Madde's Kommentarer
Postat av: bästa mormor

Gumman, livet är fullt av val.................

Men en tröst är att om man valt något som man sen känner blev fel går det nästan alltid att ändra på, välja något annat.

Kram

2008-12-06 @ 19:53:15
Postat av: Anonym

hahahahhaha rösta på någon för utseende? och du hejade på johan, vad var anledningen att han fick vara kvar så länge? för alla fjortisbrudar sitter och röstar upp sina mobilpengar på en sextonåring som inte kommit in i målbrottet. pinsamt

visst jag erkänner, han är söt och har charmen och kan röra sig på scen utan att det ser illa ut men mer än så är det inte. han kan inte sjunga höga toner utan att man måste hålla sig för öronen. Robin däremot har utvecklats så enormt mycket om man kollar från de första fredagsfinalerna till den med kärlekstema. han är så oerhört mycket bättre än johan palm, och att han är snygg som fan, är bara ett plus!

2008-12-08 @ 16:02:40

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback