Utflykt... och mycket skratt med Maddie :D

Tja! Jag tänkte också blogga lite om idag.

Själva utflykten var skittråkig haha. Vi bara gick och gick
(och gick vilse) och mina fötter gjorde så ont efter 'utlfykten' hahah xD

Sen när jag kom hem (klockan var ca 12.20) så satt j
ag vid datorn i..jag vet inte, två timmar? Senare vid typ
 fem (?) ringde Madde och frågade om jag ville följa
med henne och köpa godis, så jag gjorde det, och
hon köpte godis.. och jag gick till hemköp och köpte
bonaqua - persika... sååå god! Sen var vi ute till
ungefär sju då Madde skulle in och äta middag.
Sen vid åtta gick vi ut igen och var ute till tio. :P
Haha, vi hade så roligt när vi var ute! 

"Vi garvar jämt, har du tänkt på det?"

Eller hur, vi skrattade hela tiden idag :P

I alla fall, jag måste bara säga att det här..

"...när du berätta om din "drickprutt" :D " låter
SÅ fel! xD Alla som läser bloggen kommer
missuppfatta det där, jag lovar. :P Aja, jag
tänker inte förklara det nu. :P

Åh gud, jag hoppas verkligen att det inte var
Basse! Och om det var det, så hoppas jag att han
inte såg att det var vi två som satt där.. vi var ju ändå ganska långt ifrån.. :P

Det är ju bra att gå ut sent, Madde! Haha. Fast den
där mannen på cykeln som typ följde efter oss var liiiite creepy.

"sen dog jag några sekunder. "

Jag började skratta när jag läste det där hahaha.
Sen la vi båda till en massa saker till det där "hejhej"-et.. hahaha så kul!

Sådär, jag har också lite bilder att visa. :D (Fast Maddes bilder är bättre)







Jag orkar inte skriva något mer nu, så godnatt. ;D


Madde's Kommentarer
Postat av: madde

bella kmr bli så glad när hon ser den bilden ;)

2008-08-23 @ 02:01:12

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback