school's out... fast tvärtom

Tja! Idah började skolan, väääldigt segt. Iofs behövde vi bara vara där i typ femton minuter, sen
fick vi gå. Blev ganska chockad (och glad!!) för när vi hade upprop, ropade Hasse upp Tara (som inte
hade kommit i vår klass)
Jag, Amui och Emelaj blev asglada, skulle hon komma till vår klass nu? JA!! Sen kom hon, och ska gå
i 9D med oss nu. Super!!
Fan... Emelie sa nåt jättekul, men jag kmr inte ihåg vad det var...:S

Sen var vi ute, jag köpte en choklad och Bonaqua med päron, som är supergod, Amu köpte colanappar och
Loka päron tror jag det var, och Tara tänkte köpa tidning men gjorde det inte.. venne varför.. hmm..
Sen kom Emelaj, och vi snacka om hur många barn vi kommer ha, och vem som kommer få det först.
Jag och E tror att Tara får barn först, och T & A tror att  JAG får det först, och kommer få flest!! JAG? Seiöst?! Jag är
helt säker på att Tara får först, och Emelie flest, hon vill fan få tre barn! Jag har ganska många syskon, och jag vet att typ ett barn räcker.. eller två.. aja, det är lugnt några år till. 

Gah, jag skulle härma Emelie.. en gång frågade hon om Kina låg i Asien, så då frågade jag henne idag (det här var vad jag tänkte säga):
"Emelie, ligger Kina i Asien?"
Men det blev såhär:
"Emelie, ligger Kina i Japan?"
Fan.

Nu orkar jag inte skriva mer. Hörs!

/m

Madde's Kommentarer
Postat av: sara

jag börjar skolan imorron :)

2008-08-20 @ 18:17:58

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback