Random inlägg

Tja allihopa! (finns det ens 1 person som läser det här? :P)

Klockan är 4:00 just nu och jag börjar bli ganska så trött..men jag vill inte sova! Främst för att jag inte har haft en riktig all nighter än (är det en all nighter om man varit upp från ena morgonen/förmiddagen till nästa dag eller när man har varit vaken i 24 timmar?) och också för att jag vill chatta med Ca.. tidskillnader suger. :( Speciellt när de är så stora som den mellan mig och Ca.

Så vad ska jag göra? Jag har iaf bestämt mig att jag ska äta frukost om två timmar, och det är inte så lång tid kvar om man tänker efter. Jag kanske ska ta fram min iPod och dansa? hahaha. Jag önskar att jag ens kunde dansa :P Alltså visst, alla kan väl dansa på någon "nivå", men..ja, jag önskar bara att jag var bättre. :P

Jag kom precis på att jag ska ringa Keshmesh imorgon..hon ville åka till någon strand. :P Jag har fortfarande inte bestämt mig så vi får se.

Just nu är det tre människor inne på msn...tre tråkiga människor haha.. jag chattar aldrig med någon av dom.

Random, men jag stör mig så mycket på all uppmärksamhet Katy Perry's (?) låt I Kissed A Girl får.. jag förstår inte varför alla tycker att den är så bra. :S Den här uppmärksamheten påminner lite om uppmärksamheten som Björn Gustavsson får/fick.. alla är ju helt galna i honom! Visst, jag tycker själv att han är jätterolig, men asså.. alla fangirls... :P

Woho! 4 inne på msn!

Hmm jag tror att jag hade mycket mer att skriva men jag kommer inte ihåg någonting just nu :S
Jag kanske uppdaterar imorgon igen.
Usch, sommarlovet är snart slut. :(

Nos vemos :P
// Amy

Madde's Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback