Onsdag 13/8-08



Varför måste Du heta på msn hur många dagar det är kvar? Det är deprimerande! Eller hur? Eller du kanske ser fram emot det? Nej? Ta bort det då :@ :P

Idag så har jag:
 Duschat
Borstat tänderna 3 ggr
 Tittat på TV
Gjort en inbakad fläta på mig själv ;D
Lagat middag åt mig + mam
Skrattat
Tagit bilder
Chattat på msn
Lyssnat på musik
Sjungit
Druckit Nestea
Klickat med en "Andy08" på Shockplay xD hahaha (Madde, var inte Andy mitt namn? xD)
Fått reda på något nytt
Väntat :(
Fått 2 nya kompisar på MS.. måste skriva till dom inatt :P
Skrivit med en dansk tjej på MS xD
Saknat någon
Haft tråkigt
Funderat
Andats :P
Pratat i telefon (Tänk att jag har pretty much förstört den :S :S oops.)
Sminkat mig :S
Varit orolig
Gjort en eller flera personer glada
Blockat en person på msn..eller två
Väntat ännu mer
Tittat på bilder
Inte kommit på fler saker att skriva här

Usch, jag lyssnar på A Fine Frenzy - Almost Lover :( Sorligt, jag måste byta låt..
Efter att ha bytt låt 50 ggr så blev det PM - Ti amo perché xD

Jag är besatt av msn :( Ok, imorgon ska jag inte logga in alls. Ska bara vara inne på MS xD ooh! Och så kan jag titta på film. Jag vill se Wanted med James McAvoy och Angelina Jolie ;D
Ni som inte har sett "The Love Guru" så rekommenderar jag den! 
Jag rekommenderar också att ni tittar på tvåan halv tio på fredagar.. då är det Flight of the conchords :D Det är det enda jag tittar på på den kanalen hahah :P

Jag fick lust att dricka te nu :S Har inte gjort det på 38247238947 år
Aa, jag ska dricka te nu xD
Cya.

Madde's Kommentarer
Postat av: Madde

hahahh joo!! ANDY!!!!!!! mohahahahahhah

2008-08-14 @ 12:30:11
URL: http://flaskdoris.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback