Mina dagar på Rindö

Nu är jag här ute på Rindö - och bara slappar. Verkligen jätteskönt!
Det finns inte så mkt att göra, men det är bara bra, ibland är det skönt att
inte ha absolut nånting att göra. Men jag är glad att jag tog med Bebis, annars hade det varit lite för
lugnt. Tur att jag har Emelie som bor här :)
Igår var vi ute och badade med två av hennes kompisar, hennes brorsa och hans kompis och kompisens hund, ;).
Snart kommer Daniel och Joakim, skåningarna, hahah :) Förra året fick jag och Emelie tvinga ner dem i vattnet, 
kanske går bättre i år. Och sen lät vi dem vinna på Buzz (med flit, såklart!)  

Laddade ner ganska många låtar igår, lagligt (A), som jag ligger och lyssnar på just nu.
Mest Good Charlotte, men även lite Vanessa Carlton och Fergie.
Åker hem på söndag, eftersom jag ska klippa och bleka (har tröttnat på det bruna) håret, och
så måste jag ju skolstarts shoppa..... usch. Fattar inte att sommarlovet gått så fort. För fort.
Men aja, vad kan man göra? Ett år kvar, sen tre år på gymnasiet. Sen  är man freeeeeeee!!!... tills man börjar jobba.
Shit, man får ju ta det lugnt först när man är typ 63 och går i pension.
Jävlar.


/mad

Madde's Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback