massa bilder från utflykten idag :)




Tyckte det skulle vara lite kul att lägga ut bilder från utflykten till Åkeshov idag med skolan.
Först gick vi i ca en halvtimme till en sjö, där vi typ slappa. Sen skulle vi till en äng, men nästan alla gick vilse, så
det var  ungefär den fjärdedal av klasserna som hitta rätt som fick köra, haha! Till och med vissa lärare gick
vilse, dt tkr jag var jätteroligt ;)
Sen var jag hemma hos mam ett tag, vilade mellan halv två och halv fem, så jag kmr nog vara uppe ett tag idag!
(klockan är tjugo över tolv)
Sen var jag ute med Amu, vi hade superkul! Vi garvar jämt, har du tänkt på det? Bussen som pruttade var ju grym! Höll på att kissa på mig när du berätta om din "drickprutt" :D

Sen gick jag hem och käka middag (wok), och drog ut igen efter det... vi busvissla (amy gjorde, jag kan inte), åt en kille som vi hoppas inte var Basse!!!
Han vissla tebax till oss sen, så då hoppas vi ännu mer att det inte var han.
Sen tog vi lite bilder, då det kom några killar.
"Tjena brudar!"
"Tja!" ropar amy.
"Hejhej!" ropar jag..
sen dog jag några sekunder.

  

  



 <-- grymt vackert

ha det bra!
/mad

Madde's Kommentarer
Postat av: TA BORT!!!

TA BORT ALLA BILDER PÅ MIG!!! (ROBIN)

2008-10-08 @ 12:21:59

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback