Människor jag stör mig på.

- Gillian McKeith. Sluta påpeka hur fula och tjocka andra är, och sluta visa hur deras bajs ser ut i TV.
Du är inte så himla snygg sjäv.

- Angelina Jolie. Först snor du Billy Bob Thornton. Sen snor du Brad Pitt från Jennifer Aniston.
Sluta sno andras killar, fan vad jag tkr illa om henne!!

- Madonna. Alltså, hon är 50 år, så kan hon sluta dansa omkring i musikvideos, med bara BADDRÄKT på sig.
Om hon var min mamma skulle jag skämmas. Hon dansar ju gaanska vågat, så.. skärp dig, du är ju 50 år!!

- Josefin Crafoord. Har träffat henne, hon är cool. MEN när hon är med i TV ska hon alltid imponera med allt hon gjort,
alla människor hon träffat och hur många platser hon varit på. Gah.

- Paris Hilton. Måste du härma Nicole Richie, och bli tillsammans med hennes pojkväns tvillingbror? Man fattar
ju att hon bara vill få rubriker.

Nu ska jag vara lite positiv. Här är människor jag beundrar! (förutom släkt och vänner)

- Sarah Jessica Parker. SJP är verkligen begåvad. Vill bli som henne!!! Avundsjuk? Jag? Neeej......

- John Travolta. SKITER i er som säger att han är en ful gubbe. Han äger på både sång, dans och skådespel,
så jag bryr mig inte om hans utseende. GO JOHN!

- Nicole Richie & Joel Madden. Vekrligen skitbra att dom skärpt sig för sin dotter Harlows skull. Nicole,
som både varit i fängelse (typ i 30 timmar eller nåt), drogadberoende och atändigt på fest är nu bara mamma.
Samma grej med Joel, som totalt lagt rockkille stilen på hyllan, för att leva upp till sin papparoll.

- Modiga killar som vågar säga vad dom tycker och känner inför tjejer, istället för att leka coola
machokillar. Gah, machokillar är verkligen det värsta som finns.

- Turkisk tjej på Malou möter som blev skjuten av sin kusins kompisar, för att hon inte ville gifta sig
med sin kusin. Hon blev förlamad, men försöker ändå att leva. Respekt!


                

      

Madde's Kommentarer
Postat av: Julia

Jag har redan kollat och provat allt men det funkar inte =( men tack för tipset ändå. :)

2008-08-26 @ 20:31:41
URL: http://enlulia.blogg.se/
Postat av: TaRiisH

skitsöt bild med nicole richie o de juuh..

2008-10-04 @ 20:40:59

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback