korta? vi? nää.. :D

Idag var det skolfotograferingen, och jag och Amy slog vad om vem som skulle få sätta sig först
(ni vet, dom korta som sitter längst fram får ju alltid gå först.)
Jag var helt säker på att jag skulle få gå fram först, och hon helt säker på att det skulle vara hon.
Så där stod vi, klass 9D och väntade på att bli placerade. Tanten som skulle fota oss studerade oss noga, då hon
tillslut pekade på mig och Amy.
"Ni två, längst fram, mitten"
Fan vad vi börja garva. Så vi satta oss, sen kom Behnaz och Daniela och satte sig bredvid Amy, och
Fredrik bredvid mig. Sen kom Bella, så vi flyttade på Fredrik (mohahaha) så Bella kunde sitta där.
Sen kom Emelaj och kunde sitta bredvid Bella. Så vi
fyra fick sitte bredvid varandra :D
Tara skolka, så... gah. Men aja, det var kul :)

Madde's Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback