God Morgon ;D

Hej hej :D
Klockan är 7.04 just nu och jag har fortfarande inte gått och lagt mig. Jag vet, det är dåligt med tanke på att skolan börjar snart och jag kan inte hålla på såhär då :( men jaja.. jag har ungefär 1 vecka på mig att fixa min dygnsrytm eller vad det heter.

Jag önskar att jag aldrig frågat N det jag frågade imorse. Nu kanske hon tror att jag är som R och vi är ju ganska lika och så (fast hon är SJUK :S) men vi är ändå så olika men nu kanske N tänker att vi är lika iaf och det är dåligt för jag vill ju inte vara lik R.. vem vill vara det? Men liksom, N känner mig.. hon har känt mig i ungefär 1 och ett halvt år så hon borde ju veta att jag inte är som R :S Aja, jag ska aldrig tänka på det igen :-$

Eftersom att jag redan åt frukost för ca. 2 timmar sen så vet jag inte vad jag kan göra nu :S Det kanske är något på tv? Fast om jag sätter/lägger mig i soffan så kommer jag somna och det vill inte jag. Fast jag kanske borde sova till 11 nu? Det är ju åtminstone 4 timmars sömn så jag kan ändå bli trött ganska tidigt ikväll och gå och sova då. Neej, jag ska nog titta på en komedi nu istället! Då kan jag nog hålla mig vaken.. hoppas jag :P

Ok, det här inlägget var onödigt :-$

Madde's Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback