Däckåkning och färdig makeover!

OK, gud vad skönt att den är klar nu!! Blev ganska nöjd, men inte helt perfekt än.. :P

Idag var jag och bella JÄTTEDUKTIGA! Först åkte vi till Ängbybadet och badade (det flöt 1 bajskorv
i vattnet, sjukt äckligt), sen kom Ludde och vi åkte i hans båt (jag åkte ring eller däck lr va de nu heter)
skrek som FAN första gången men sen var det bara grymt kul.
Sen skjutsa han oss till Kanaan, där Bella nöjde sig med att hoppa från den lilla trmpolinen (hahah feeeegis!)
och jag hoppade från den höga. Läskigt men kul, samma som "däcket".
Sen tog vi en riktig långpromenad till Vällingby, där vi åt på Donken :D Jättegott, muuums!!
Sen köpte vi lite godis, och tog bussen hem. Och nu sitter jag här med Bebis (min data), hemma själv.

ses!

Madde's Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback