Hahah, ibland är du lite rolig :P

Igår gick jag och Krille ner till mams bil, hon hämtade oss i Rissne.
Jag hade berättat för Krill att vi skulle käka kinamat, och då blev han ju glad,
för vem blir inte glad för kinamat?
Aja, mam kom precis när vi kom ner till Rissne C, så jag sa:
"haha, tajmat!"
då sa krille:
"thaimat? jag trodde vi skulle käka kina...."
Tyckte det var jättekul xD

Idag börja jag klockan nio i skolan.... med matte! :(
men riktiga lektioner börjar först på torsdag, idag var det typ bara målsnack och stuff.. gah,
när lärarna snackar blir man asnervös över Nationella proven! Första var typ
23:e april eller nåt... fruktar den dagen....!!
Lägger in lite bilder sen från idag :D

ses!


Madde's Kommentarer
Postat av: sara

fan vad jobbigt med nationella proven :O :P

2008-08-25 @ 17:19:23

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback