billigt godis och ankspel :)

TJA! Det var jättebra idag (förutom att vi börja åtta och jag fick gå upp baaajstidigt)
för godiset på Deli kosta bara 4.90 hg.. det är ju asbra, eftersom de brukar kosta typ 6.90!
Så jag och Bella kände oss ju såklart tvingade att köpa! hihih :P:P
sen drog vi hem till henne och körd ett ankspel på ps3 :D de va mkt roligt :P:P

i skolan va de inge kul :(:( bara vanliga, trista lektioner. det som va bra (och kommer va bra resten av terminen)
är att vi har JÄTTElånga håltimmar onsdagar och torsdagar,så jag gick hem och käka lunch on kolla på film.
det är skönt att få en liten break från skolan mitt på dan... =)

lägger upp dagens outfit later.. pusspuss!

Madde's Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback